Podpisanie umowy kompleksowej: lokal bez licznika

1

Sprawdź czy możesz przyłączyć się do sieci

2

Wypełnij wniosek

3

Przygotuj i razem z wnioskiem prześlij dokumenty

4

Podpisz umowę

1. Sprawdź czy możesz przyłączyć się do sieci


  • Czy jesteś przyłączony do sieci (czy w lokalu jest zainstalowany licznik)?
  • Jeśli nie, przejdź do > Przyłączenie do sieci.
  • Po zrealizowaniu procedury przyłączenia przejdź do kolejnego kroku.

2. Wypełnij wniosek w najwygodniejszy dla siebie sposób


lub

  • Pobierz i wypełnij dokument online
  • Wypełniony dokument wyślij mailem na bok.pgeek@gkpge.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej

lub

  • Pobierz i wydrukuj wniosek
  • Wypełniony dokument wyślij mailem na bok.pgeek@gkpge.pl lub pocztą na adres PGE Energetyka Kolejowa S.A. Dział Obsługi Klienta ul. Struga 1, 45-073 Opole

3. Przygotuj i razem z wnioskiem prześlij dokumenty


  • Tytuł potwierdzający prawo własności do lokalu
  • CEiDG
  • KRS

4. Podpisz umowę


Po otrzymaniu przez nas wniosku i weryfikacji jego poprawności i kompletności przystępujemy do przygotowania umowy. Umowę możesz otrzymać oraz podpisać na kilka sposobów:

  • Plaforma Autenti: podpisujesz elektronicznie i gotowe!

lub

  • Poczta elektroniczna: Po pozytywnej weryfikacji Wniosku prześlemy na adres email wzór umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz z załącznikami do niej. Po otrzymaniu maila zapoznaj się z umową a następnie zatwierdź w miejscu wskazanym w wiadomości. Po zatwierdzeniu warunków umowy, odeślemy podpisany egzemplarz na adres wskazany we Wniosku. Umowa nie wymaga już podpisu i odesłania do PGE Energetyka Kolejowa S.A.

lub

  • Poczta tradycyjna: Po pozytywnej weryfikacji Wniosku prześlemy na adres email wzór umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz z załącznikami do niej. Po otrzymaniu maila zapoznaj się z umową a następnie wydrukuj 2 egzemplarze umowy wraz z załącznikami, podpisz i prześlij do nas pocztą na adres PGE Energetyka Kolejowa S.A. Dział Obsługi Klienta ul. Struga 1, 45-073 Opole. Dodatkowo zrób skan podpisanej umowy i prześlij na bok.pgeek@gkpge.pl.

Po podpisaniu umowy czas oczekiwania na montaż układu pomiarowego wynosi maksymalnie 21 dni roboczych.

Wyślij wniosek online

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PGE Energetyka Kolejowa S.A. informacji handlowych, w tym związanych z realizacją zawartej umowy oraz dotyczących badań satysfakcji obsługi Klienta przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w tym z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących, drogą:
/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049230_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049472_nopower.png

Zgłoś awarię

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049190_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.