Przygotuj niezbędne dokumenty
Wypełnij i wyślij wniosek
1. Przygotuj niezbędne dokumenty
- Wniosek o zawarcie umowy dystrybucyjnej. Znajdziesz go w sekcji dokumentów,
- Możesz upoważnić sprzedawcę do zawarcia Umowy w Twoim imieniu.
2. Wypełnij i wyślij wniosek
-
Uzupełnij wszystkie dane we wniosku i wyślij na adres: PGE Energetyka Kolejowa S.A. Oddział w Warszawie - Dystrybucja Energii Elektrycznej, Departament Realizacji Umów i Rozliczeń, Wydział Umów Dystrybucyjnych, ul. Warszawska 158, 25-414 Kielce.
- Jeśli dysponujesz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, możesz wysłać wniosek przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres dystrybucjaumowy.pgeek@gkpge.pl.
-
Po otrzymaniu wniosku OSD weryfikuje jego poprawność i kompletność (wszystkie pola muszą być wypełnione), następnie przystępuje do przygotowania umowy.
3. Podpisz i odeślij umowę
OSD przygotowuje Umowę w dwóch egzemplarzach i następnie wysyła do odbiorcy lub sprzedawcy, jeśli takie było wskazanie we Wniosku, w terminie:
- do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku o zawarcie umowy dla Odbiorców w gospodarstwie domowym;
- do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku o zawarcie umowy dla Odbiorców innych niż w gospodarstwie domowym zakwalifikowanych do V grupy przyłączeniowej;
- do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku o zawarcie umowy – dla pozostałych Odbiorców.
Umowę, zgodnie z Twoją decyzją, dostarczymy mailem lub pocztą tradycyjną.
- jeśli dysponujesz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisz i odeślij umowę na adres: dystrybucjaumowy.pgeek@gkpge.pl;
- w innym przypadku podpisz 2 egzemplarze umowy i wyślij pocztą tradycyjną na adres: PGE Energetyka Kolejowa S.A. - Oddział w Warszawie - Dystrybucja Energii Elektrycznej, Wydział Contact Center, ul. Warszawska 158, 25-414 Kielce.
Przy pierwszej zmianie sprzedawcy warunkiem koniecznym, aby Umowa o świadczenie usługi dystrybucji weszła w życie, jest posiadanie przez Odbiorcę zawartej Umowy sprzedaży energii elektrycznej.