Szukamy podwykonawców z sektora MŚP

O nas

PGE Energetyka Kolejowa S.A., należąca do PGE Polskiej Grupy Energetycznej, jest dostawcą energii elektrycznej niezbędnej do zasilania linii kolejowych. Utrzymujemy i modernizujemy obiekty i urządzenia zasilania elektrotrakcyjnego. Jesteśmy właścicielem ponad 800 podstacji trakcyjnych i kabin sekcyjnych na terenie całego kraju.

Przyłączamy i dostarczamy energię elektryczną dla:

  • linii kolejowych,
  • obiektów służących do prowadzenia ruchu kolejowego, obsługi przewozu osób i towarów (dworce, perony, urządzenia EOR, nastawnie itp.)
  • odbiorców poza kolejowych (budynki mieszkalne, galerie handlowe, zakłady usługowe itp.)

Proces inwestycyjny mający na celu realizację przyłączenia prowadzony jest kompleksowo – tj. od warunków przyłączeniowych przez projektowanie, uzgodnienia, prawa do nieruchomości, wykonanie i rozliczenie inwestycji.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Jesteśmy liderem w zakresie dostaw energii elektrycznej do zasilania linii kolejowych.

Co roku oferujemy duży wybór zadań ułatwiających dopasowanie Twojej oferty do naszych potrzeb.

Gwarantujemy stabilne i przejrzyste warunki współpracy.

Dowiedz się więcej o możliwościach współpracy

Oglądaj webinary, w których nasi eksperci omawiają szczegóły projektów i współpracy z partnerami biznesowymi.

Formularz rejestracyjny

Jeżeli chcesz dołączyć do bazy dostawców i na bieżąco otrzymywać informacje o aktualnych postępowaniach przetargowych PGE Energetyka Kolejowa, wypełnij formularz i dołącz do partnerów PGE Energetyka Kolejowa!

Osoba kontaktowa

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w systemie zakupowym - zapraszamy do zarejestrowania się.

Help Desk Systemu Zakupowego GK PG

Dane kontaktowe:

+48 22 576 87 87
helpdesk.zakupy@gkpge.pl

Dostępność:

Poniedziałek - piątek w godzinach 08:00 - 16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
Połączenie telefoniczne z doradcą uzyskasz maksymalnie do 2 minut.
Odpowiedź na wiadomość e-mail otrzymasz maksymalnie do 2 godzin.

W czym możemy Ci pomóc?

Konsultanci Help Desk świadczą wsparcie w zakresie technicznym m.in.:

  • Rejestracja i logowanie do Systemu Zakupowego GK PGE;
  • Dostęp do Systemu Zakupowego GK PGE (m.in. reset hasła, odblokowanie konta);
  • Informacje o bieżącej dostępności Systemu Zakupowego GK PGE;
  • Nawigacja po Systemie Zakupowym GK PGE i Platformie OnePlace;
  • Czynności realizowane w procesie zakupowym przez Wykonawcę, w szczególności dotyczące:
    - Przystąpienia i udziału w postępowaniu zakupowym;
    - Komunikacji z Zamawiającym;
    - Składania ofert;
    - Przekazywania dokumentów związanych z prowadzonym procesem  zakupowym;
  • Uczestnictwo w aukcjach elektronicznych;
  • Wskazywanie źródeł informacji zamieszczonych w Systemie Zakupowym  GK PGE;
  • Składanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
  • Uzyskanie potwierdzenia złożenia oferty;
  • Udzielanie informacji o statusie prac nad obsługą zgłoszeń kierowanych do Help Desk.

    /thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/whistleblower.png

    Zgłoś nieprawidłowość

    /thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049384_people.png

    Kariera

    /thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/conference.png

    Komunikaty prasowe

    Szanujemy Twoją prywatność

    W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

    Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.