Przeniesienie licznika

Licznik może zostać przeniesiony w miejsce przygotowane przez właściciela lub zarządcę budynku po uprzednim uzgodnieniu zakresu technicznego zmiany oraz terminu realizacji z PGE Energetyka Kolejowa S.A.

Przeniesienia licznika dokonują pracownicy PGE Energetyka Kolejowa S.A. w terminie uzgodnionym z Klientem.

Koszt przeniesienia licznika w inne uprzednio przygotowane miejsce w obrębie tego samego obiektu – koszt określony jest w aktualnie obowiązującej Taryfie PGE Energetyka Kolejowa S.A.

Opłaty nie są pobierane w przypadku wyniesienia licznika z lokali mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej w miejsce ogólnodostępne.

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PGE Energetyka Kolejowa S.A. informacji handlowych, w tym związanych z realizacją zawartej umowy oraz dotyczących badań satysfakcji obsługi Klienta przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w tym z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących, drogą:
/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049230_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049472_nopower.png

Zgłoś awarię

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049190_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.