Sprawdzenie licznika

W przypadku podejrzenia, że licznik energii elektrycznej działa nieprawidłowo, a ostatnie faktury za energię elektryczną różnią się od  znacząco od poprzednich, odbiorca ma prawo  pisemnie zgłosić PGE Energetyka Kolejowa S.A. wniosek o sprawdzenie prawidłowości działania układu pomiarowo- rozliczeniowego.

W przypadku stwierdzenia prawidłowości działania układu pomiarowo-rozliczeniowego koszt badania określony jest w aktualnie obowiązującej Taryfie PGE Energetyka Kolejowa S.A.

Jeśli jednak kontrola wykaże, że licznik działa nieprawidłowo to nie zostaną naliczone opłaty z tego tytułu. Nie dotyczy to wykrycia nielegalnego poboru prądu, które to może powodować uszkodzenie licznika.

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PGE Energetyka Kolejowa S.A. informacji handlowych, w tym związanych z realizacją zawartej umowy oraz dotyczących badań satysfakcji obsługi Klienta przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w tym z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących, drogą:
/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049230_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049472_nopower.png

Zgłoś awarię

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049190_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.