Masz podpisaną umowę dystrybucyjną z PGE Energetyka Kolejowa S.A.:

1

Przygotuj niezbędne dokumenty

2

Wypełnij i wyślij wniosek

3

Podpisz i odeślij umowę

1. Przygotuj niezbędne dokumenty

  • Wniosek o zawarcie umowy dystrybucyjnej. Znajdziesz go w sekcji dokumentów.

2. Wypełnij i wyślij wniosek

  • Uzupełnij wszystkie dane we wniosku i wyślij na adres: PGE Energetyka Kolejowa S.A.  Oddział w Warszawie - Dystrybucja Energii Elektrycznej, Departament Realizacji Umów i Rozliczeń, Wydział Umów Dystrybucyjnych, ul. Warszawska 158, 25-414 Kielce.
  • Jeśli dysponujesz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, możesz wysłać wniosek przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres ed1-umowysprzedazy@pkpenergetyka.pl.
  • Po otrzymaniu wniosku OSD weryfikuje jego poprawność i kompletność (wszystkie pola muszą być wypełnione), następnie przystępuje do przygotowania umowy.

3. Podpisz i odeślij umowę

OSD przygotowuje Umowę w dwóch egzemplarzach i następnie wysyła do odbiorcy lub sprzedawcy, jeśli takie było wskazanie we Wniosku, w terminie:

  • do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku o zawarcie umowy dla Odbiorców w gospodarstwie domowym;
  • do 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku o zawarcie umowy dla Odbiorców innych niż w gospodarstwie domowym zakwalifikowanych do V grupy przyłączeniowej;
  • do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku o zawarcie umowy – dla pozostałych Odbiorców.

Umowę, zgodnie z Twoją decyzją, dostarczymy mailem lub pocztą tradycyjną.

  • Jeśli dysponujesz kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisz i odeślij umowę na adres: ed1-umowysprzedazy@pkpenergetyka.pl.
  • W innym przypadku podpisz 2 egzemplarze umowy i wyślij pocztą tradycyjną na adres: PGE Energetyka Kolejowa S.A. – Oddział w Warszawie – Dystrybucja Energii Elektrycznej, Wydział Contact Center, ul. Warszawska 158, 25-414 Kielce.

Wyślij dokumenty online

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PGE Energetyka Kolejowa S.A. informacji handlowych, w tym związanych z realizacją zawartej umowy oraz dotyczących badań satysfakcji obsługi Klienta przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w tym z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących, drogą:
/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049413_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/nopower.png

Zgłoś awarie

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049433_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049436_document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.