Wypełnij wniosek i załącz dokumenty
Przygotuj i razem z wnioskiem prześlij dokumenty
1. Wypełnij wniosek o zawarcie umowy w najwygodniejszy dla siebie sposób
lub
- Pobierz i wypełnij dokument online
- Wypełniony dokument wyślij mailem na bok.pgeek@gkpge.pl lub skorzystaj z formularza poniżej
lub
- Pobierz i wydrukuj wniosek
- Wypełniony dokument wyślij mailem na bok.pgeek@gkpge.pl lub pocztą na adres PGE Energetyka Kolejowa S.A. Wydział Umów Kompleksowych ul. Struga 1, 45-073 Opole
2. Przygotuj i razem z wnioskiem prześlij dokumenty
- Tytuł potwierdzający prawo własności do lokalu
3. Podpisz umowę
Po otrzymaniu przez nas wniosku i weryfikacji jego poprawności i kompletności przystępujemy do przygotowania umowy. Umowę możesz otrzymać oraz podpisać na kilka sposobów:
- Plaforma Autenti: podpisujesz elektronicznie i gotowe!
lub
- Poczta elektroniczna: Po pozytywnej weryfikacji Wniosku prześlemy na adres email wzór umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz z załącznikami do niej. Po otrzymaniu maila zapoznaj się z umową a następnie zatwierdź w miejscu wskazanym w wiadomości. Po zatwierdzeniu warunków umowy, odeślemy podpisany egzemplarz na adres wskazany we Wniosku. Umowa nie wymaga już podpisu i odesłania do PGE Energetyka Kolejowa S.A.
lub
- Poczta tradycyjna: Po pozytywnej weryfikacji Wniosku prześlemy na adres email wzór umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz z załącznikami do niej. Po otrzymaniu maila zapoznaj się z umową a następnie wydrukuj 2 egzemplarze umowy wraz z załącznikami, podpisz i prześlij do nas pocztą na adres PGE Energetyka Kolejowa S.A. Wydział Umów Kompleksowych ul. Struga 1, 45-073 Opole. Dodatkowo zrób skan podpisanej umowy i prześlij na bok.pgeek@gkpge.pl