Zmiana danych

Jeśli chcesz dokonać zmiany w umowie, wypełnij odpowiedni wniosek:

  • Zmiana adresu, adresu email lub nr telefonu;
  • Przedłużenie umowy;
  • Zmiana mocy;
  • Zmiana taryfy.

Wypełniony i podpisany wniosek wyślij:

PGE Energetyka Kolejowa S.A. Wydział Umów Kompleksowych,

ul. Warszawska 158, 25-414 Kielce.

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049413_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/nopower.png

Zgłoś awarie

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049433_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049436_document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.