1 lipca wdrożyliśmy nowy system billingowy, który przyspieszy i uprości proces obsługi naszych Klientów. Nowe rozwiązanie pozwoli na zintegrowanie kilku dotychczas funkcjonujących systemów w jednym miejscu. Zachęcamy do zapoznania się z opisem wprowadzonych zmian.
Numer rachunku bankowego
- Każdy Klient ma teraz nowy numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat.
- Prosimy, aby wszystkie płatności realizowali Państwo na rachunki bankowe podane na otrzymywanych fakturach. Dotychczasowy numer rachunku bankowego zostanie wkrótce zamknięty.
Numeracja faktur
- Zmianie uległa również dotychczasowa numeracja faktur. Do każdego Klienta przyporządkowany jest nowy numer partnera handlowego oraz konto umowy. Podawanie numeru partnera handlowego lub konta umowy podczas kontaktów z PKP Energetyka usprawni Państwa obsługę.
Login do Portalu Klienta
- Klienci korzystający dotychczas z Portalu Klienta, otrzymali nowy login pozwalający na korzystanie z e-faktury. Archiwalne faktury znajdować się będę na dotychczas używanym koncie. Na obecnym koncie znajdują się Państwa dane dotyczące nowo wystawionych faktur oraz saldo rachunku.
Klienci otrzymujący faktury drogą elektroniczną
- Klienci otrzymujący faktury drogą elektroniczną, otrzymali maila z nowym loginem oraz instrukcją logowania do nowego Portalu Klienta.
Klienci otrzymujący faktury drogą pocztową
- Na fakturach klientów otrzymujących je drogą pocztową, została zawarta wzmianka o zmianie konta oraz podany został nowy, dedykowany rachunek bankowy.