Trwała i solidna infrastruktura

Inwestujemy tylko w sprawdzone i pewnie rozwiązania technologiczne, ponieważ zależy nam aby nasze inwestycje sprawdzały się przez lata. Budujemy kilometry nowych sieci trakcyjnych, ale modernizujemy także starsze odcinki poprawiając ich parametry zasilania i zwiększając przepustowość linii. Naszym priorytetem jest Program Modernizacji Układów Zasilania (MUZa), za który spółka jest odpowiedzialna nieprzerwanie od 2011 roku. W latach 2011-2020 w ramach MUZy zrealizowano projekty o wartości ponad 2 mld zł. Do 2025 r. przeznaczymy 4,4 miliarda zł na inwestycje w infrastrukturę niezbędną do zasilania polskiej kolei

Jakość świadczonych usług oraz zapewnienie niezawodności zasilania jest naszym głównym celem. Jednym z kluczowych parametrów w tym obszarze jest SAIDI (System Average Interruption Duration Index), czyli wskaźnik przeciętnego systemowego czasu trwania przerwy długiej wyrażony w minutach na odbiorcę na rok. Maksymalne obniżenie SAIDI, czyli krótsze przerwy w zasilaniu są naszą ambicją. Wskaźnik SAIDI obniżyliśmy od 2017 roku o prawie 40% stosując innowacyjne rozwiązania techniczne, wysokiej jakości urządzenia oraz wyposażania obiektów w urządzenia zdalnie sterowane oraz elementy inteligentne usprawniające pracę sieci i monitorowanie jej stanu.

SAIDI
(System Average Interruprion Duration Index) wskaźnik przeciętnego systemowego czasu trwania przerwy długiej wyrażony w minutach na odbiorcę na rok

saidi354.25185.71176.28145.09


Nasi interesariusze

Do naszych najważniejszych interesariuszy zaliczamy tych, z którymi mamy najczęstsze i najgłębsze relacje. Są to pracownicy, klienci, dostawcy i podwykonawcy oraz organizacje branżowe i organizacje publiczne (tj. URE i UTK). Utrzymujemy stały kontakt nie tylko z tymi, którzy wpływają na nasza działalność, ale także z organizacjami i instytucjami, które odczuwają wpływ podejmowanych przez nas działań.

Klient w centrum naszego działania

Naszym priorytetem jest zadowolenie naszych Klientów. Badamy je za pomocą wskaźnika NPS pokazującego poziom satysfakcji klienta bazującego na skłonności do rekomendacji marki, produktu lub usługi.

W 2020r. odnotowaliśmy spadki wskaźnika NPS, spowodowane zapewne trudnymi decyzjami biznesowymi w obliczu pandemii COVID-19. Wierzymy jednak, że dalsze, konsekwentne budowanie wzajemnych relacji zgodnie z naszą misją „Wspieramy rozwój polskiej kolei” przełoży się także na wzrost wskaźnika NPS w kolejnych latach.

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/whistleblower.png

Zgłoś nieprawidłowość

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049384_people.png

Kariera

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/conference.png

Komunikaty prasowe

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.