Zmiana danych

Jeśli chcesz dokonać zmiany w umowie, wypełnij odpowiedni wniosek:

  • Zmiana adresu, numeru telefonu lub adresu email;
  • Przedłużenie umowy;
  • Zmiana mocy;
  • Zmiana taryfy;
  • Zmiana nr NIP lub nazwy firmy > skontaktuj się z Infolinią.

Wypełniony i podpisany wniosek wyślij:

Wydział ds. Obsługi i Wsparcia

ul. Struga 1 

45-073 Opole

Wyślij wniosek online

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od PGE Energetyka Kolejowa S.A. informacji handlowych, w tym związanych z realizacją zawartej umowy oraz dotyczących badań satysfakcji obsługi Klienta przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, w tym z wykorzystaniem automatycznych systemów wywołujących, drogą:
/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049230_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049472_nopower.png

Zgłoś awarię

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049190_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.