Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

16.03.2020, 2min czytania

W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników od piątku, 13 marca kontakt z Biurem Obsługi Klienta (sprzedaż energii) oraz Rejonami Dystrybucji (dystrybucja energii) możliwy jest tylko za pośrednictwem kanałów zdalnych.

Biuro Obsługi Klienta (sprzedaż energii):

  • Telefon: 801 77 29 29 lub 22 474 19 00 w godzinach 08:00 -16:00
  • E-mail: bok.pgeek@gkpge.pl
  • Adres pocztowy: Wydziału Obsługi Klienta, ul. Sławińska 7/9, 01-218 Warszawa

W sprawach potwierdzenia otrzymania umów i uzgodnienia terminu załączenia napięcia pracownicy PGE Energetyka Kolejowa S.A. będą kontaktować się telefonicznie.

W kwestiach przesłanych spraw pracownicy PGE Energetyka Kolejowa S.A. będą się kontaktować z Państwem telefonicznie lub mailowo.

Liczymy na zrozumienie i życzymy Państwu dużo zdrowia.

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049413_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/nopower.png

Zgłoś awarie

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049433_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049436_document-law.png

Moja umowa

Szanujemy Twoją prywatność

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.