Adam Domański jest absolwentem Zarządzania i Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, ukończył również studia podyplomowe Executive MBA z akredytacją EQUIS na Akademii Leona Koźmińskiego.
Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu zakupów i zarządzania nieruchomościami, zarządzania projektami potwierdzone certyfikatami Prince2 Foundation i Practitioner, jak również zarządzania projektami optymalizującymi i centralizującymi obszar zakupów. Był odpowiedzialny za tworzenie procesu zakupowego w Banku Gospodarstwa Krajowego zgodnie z ustawą PZP. W latach 2008-2015 zajmował stanowisko Dyrektora Biura Zakupów i Administracji w mBanku, w którym odpowiadał za centralizację funkcji zakupowych.
Z GK PGE jest związany od 2018 roku, gdzie zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Zakupów PGE Energia Ciepła S.A. Od 2019 r. pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Zakupów PGE S.A., odpowiedzialnego za koordynację postępowań zakupowych w Grupie PGE o wartości 11 miliardów PLN. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki oraz wykładowcą z zakresu budowy farm wiatrowych w Uczelni Łazarskiego i Politechnice Gdańskiej.