Zmiana Biura Obsługi Klienta

15.01.2021, 2min read

Informujemy, że w związku ze zmianami organizacyjnymi w GK PKP Energetyka, począwszy od 1 stycznia 2021 roku przestanie funkcjonować Biuro Obsługi Klienta w Poznaniu przy ulicy Taczaka oraz w Warszawie przy ulicy Sławińskiej. Zadania realizowane przez te punkty będą odtąd obsługiwane przez nasze biuro w Opolu przy ulicy Struga 1.

Nasi specjaliści z dedykowanego biura w Opolu kompleksowo zajmą się zgłoszoną przez Państwa sprawą m.in. udzielając wskazówek dotyczących faktur i płatności, wspierając przy realizacji rozliczeń, zawieraniu i rozwiązywaniu umów, rozpatrywaniu zgłoszonych reklamacji, a także służąc pomocą w razie problemów technicznych.

Od stycznia 2021 r. zapraszamy do kontaktu w wybranej formie:

Adres korespondencyjny

Wydział ds. Obsługi i Wsparcia
ul. Struga 1 45-073 Opole

Infolinia

801 77 29 29    22 474 19 00
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00

Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się również poprzez formularz kontaktowy lub reklamacyjny na stronie internetowej PKP Energetyka.

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i zapraszamy do kontaktu.

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049413_document-wallet.png

Rachunki

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/nopower.png

Zgłoś awarie

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049433_customer-service.png

Kontakt

/thumbs/64×70/floatingicons/2022/10/1665049436_document-law.png

Moja umowa

We respect your privacy

W celu wygodniejszego korzystania z naszego serwisu korzystamy z ciasteczek. Wykorzystujemy zarówno funkcjonalne jak i analityczne pliki cookies. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zaakceptować tylko cookies niezbędne do prawidłowego działania strony.

Zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, aby sprawdzić do czego wykorzystujemy pozyskane informacje.