15.01.2021, 2min read
Informujemy, że w związku ze zmianami organizacyjnymi w GK PKP Energetyka, począwszy od 1 stycznia 2021 roku przestanie funkcjonować Biuro Obsługi Klienta w Poznaniu przy ulicy Taczaka oraz w Warszawie przy ulicy Sławińskiej. Zadania realizowane przez te punkty będą odtąd obsługiwane przez nasze biuro w Opolu przy ulicy Struga 1.
Nasi specjaliści z dedykowanego biura w Opolu kompleksowo zajmą się zgłoszoną przez Państwa sprawą m.in. udzielając wskazówek dotyczących faktur i płatności, wspierając przy realizacji rozliczeń, zawieraniu i rozwiązywaniu umów, rozpatrywaniu zgłoszonych reklamacji, a także służąc pomocą w razie problemów technicznych.
Od stycznia 2021 r. zapraszamy do kontaktu w wybranej formie:
Wydział ds. Obsługi i Wsparcia
ul. Struga 1 45-073 Opole
801 77 29 29 22 474 19 00
poniedziałek - piątek
8:00 - 16:00
Z Biurem Obsługi Klienta można skontaktować się również poprzez formularz kontaktowy lub reklamacyjny na stronie internetowej PKP Energetyka.
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i zapraszamy do kontaktu.